DOROFEEVA презентує новий кампейн від PUMA: EASY RIDER. ОНОВЛЕНА КЛАСИКА
Ще одно іконічне повернення вінтажної класики у родині PUMA. Модель Easy Rider, що з'явилися на світ у 70-х роках як кросівки для бігу, полюбилися шанувальникам завдяки своєму витонченому дизайну та пружній, амортизуючій підошві.
Протягом десятиліть вони змінювали вектор свого руху з бігових доріжок на вулиці, забезпечивши собі місце класичного елемента вуличної культури. Тепер Easy Rider повертаються зі свіжими кольорами та ретро-вібраціями, готові до переосмислення новим поколінням.
Головними героями відеокампейну “Easy Rider” стали амбасадорка бренду – популярна українська артистка DOROFEEVA та танцівники з її балету, які демонструють поєднання поп-культури та образів колекції. А також – транслюють головний меседж: «Feeling your heartbeat». Музично кампейн супроводжує хіт співачки “Хартбіт”, з’єднаний з постійним теглайном бренду “Forever.Faster”.
«Feeling your heartbeat – цим кампейном ми хочемо донести, як важливо дослухатися до себе та мати можливість вільно самовиражатися будь в чому – і в цьому у нас із Puma повний метч!» - каже DOROFEEVA.
Вулиця – твоя бігова доріжка. Місто – твоє поле. Зроби свій ремікс на ретро класику. Колекцію можна придбати з у мережі магазинів PUMA , а також на офіційному сайті “PUMA Ukraine”.