Ідеї бароко: перли, діаманти та золоте мереживо в новій колекції SOVA
Унікальність перлів неправильної форми дала назву цілій епосі в мистецтві. Це було три сторіччя тому, проте непередбачуваність захоплює уяву й дотепер.
Бренд SOVA використовує у новій колекції Sophie нестандартні барочні перли, ніби нагадуючи: правила працюють лише за рахунок виключень. Як сильно ми б не прагнули ідеалу, нас обирають, запам’ятовують та закохуються через наші недосконалості.
Сутність бароко - в творчому ставленні до повсякденності, в примиренні раціонального й емоційного, класичного й декоративного. Варто поглянути на собор Софії Київської - величний приклад українського бароко і тезку нової колекції SOVA: золото на білому, прості лінії та винахідливі форми.
SOVA також зробили акцент на золоті, білому та жовтому, поєднали тендітні ланцюжки з винахідливими деталями. Посилаючись на ідеї бароко, бренд, насправді, надихався контрастами українського сьогодення, в якому інноваційність співіснує з міцними традиціями, а творча стихійність із прагненням до порядку.
У колекції з 16 прикрас є складні та мінімалістичні, серед них - сережки, каблучки, кольє та браслети. Проте всі вони ваблять погляд незвичним: природньою, завжди унікальною формою барочних перлів, золотим мереживом, або неочікуваним вкрапленням діамантів.
Героїні нової колекції SOVA - сучасні українки, сильні та тендітні водночас. Вони здатні вдосконалюватися до нескінченності, проте поступово вчаться приймати себе: непередбачувано красивих і тому особливо захоплюючих, ніби перлини бароко.
SOVA, jewelry house – український ювелірний бренд-трендсетер, який відповідає світовим тенденціям. Ідея формування ювелірного гардероба для сучасних дівчат виступає лейтмотивом у всіх колекціях ювелірного дому. Єдиний на українському ринку бренд, який колекційно підходить до запуску продуктів та демонструє сміливість, готовність до експериментів та свободу.
SOVA – це переосмислення класики, якісні та стильні прикраси, які можна змінювати кожен сезон, доповнюючи свої образи до будь-якої нагоди.